האבולוציה של המודעות והשפעתה על המכירות בעולם העסקים החדש

נראה שאנחנו בעיצומן של שלושת המהפכות הגדולות ביותר שידעה האנושות. שלושתן ביחד הרסו את מבני העולם הישן ועל חורבותיו הצמיחו עולם חדש. עולם אחר. העולם החדש שנוצר סביבנו אולי נראה אותו הדבר אבל אל תתבלבלו, הוא שונה מכל מה שהכרנו.

שחר של יום חדש

ראשונה היא מהפכת הטכנולוגיה – העולם מתפתח בקצב מסחרר. המצאות. תגליות. דרכים. שיטות. הכל נעשה מהר יותר, נגיש יותר, אפשרי יותר. חלומות הופכים למציאות. רעיונות הופכים לפעולות. הכל בר ביצוע, בר השגה.  המשאבים החשובים ביותר אלו הם היכולת לחלום והתעוזה לממש. אם יש לך את שני אלו, כלומר חלום וביצים, מה שנשאר זה לחפש תשובה לשאלה “איך החלום הזה הופך למציאות?” מי – מה – איפה: “מי יעזור לו להתממש? מה נדרש בשביל זה? איפה אני משיגה את המי ואת המה?”

פה נכנסת בדיוק המהפכה השנייה מהפכת הידע והמידע – אין סוף מנועי חיפוש יענו לנו על כל שאלה, יחברו אותנו לאנשים שיעזרו לנו לקדם את החלום, יראו לנו אפשרויות, דרכים, המצאות, שיטות, יפתחו את החלום, ישנו אותו יגמישו אותו. רק שאם לא נשים לב הם עלולים לבלבל אותנו עד שנשכח מה חלמנו, למה חלמנו את מה שחלמנו ומה נכון לנו באמת. המשאבים החשובים פה ביותר אלו הם היכולת לשאול ויכולת ההבחנה.

ופה נכנסת בדיוק המהפכה השלישית מהפכת המודעות האישית – מהפכה שהיא בעצם חגיגה.  זוהי המהפכה החשובה מכולן מהפכת התודעה! היא לוקחת אותנו רחוק ממה שנוכל אפילו לדמיין. העולם החדש מכריח אותנו ובו זמנית מאפשר לנו להתבונן, לשאול, לבדוק ולדייק. לבחור מתוך השפע הקיים את מה שנכון לנו, יקדם אותנו יאפשר לנו לצמוח. המשאב החשוב פה ביותר הוא המוכנות שלנו לאמץ את חופש הבחירה שלנו כדרך חיים.

אז איך כל זה נוגע לנו, בעלי העסקים? בעולם מודע שבו הכל זמין ונגיש הלקוחות שלנו מצפים לתקשורת שתואמת את הקיים. הגישות הישנות של “אמנות השכנוע” “טכניקות מכירה” “משפטי מחץ” ודומיהן אינן רלוונטיות עוד, יתרה מכך, בעולם העסקים החדש הן זרות וצורמות ובעיקר מרחיקות, מרחיקות אותנו מהלקוח ומרחיקות אותנו מהמטרה. בעל עסק שיישאר מאחור וינסה למכור באותן שיטות שיתכן ועזרו לו בעבר, יהפוך במהירות שיא ללא רלוונטי. ולפני שהוא יבין מה הכה בו הוא ימצא את עצמו מחוץ לתמונה.

הלקוח המודע יודע לזהות שימוש בטכניקות שחוקות, הוא מריח מניפולציות מקילומטר, הוא חיי לצידנו בעולם שופע בו הוא יכול לבחור את מה שמתאים לו באמת, מתוך מגוון האלטרנטיבות האין סופי שנגישות לו בכל רגע נתון. הדרך היחידה להגיע אליו היא באותנטיות, בשיח פתוח נטול מניפולציות, בתקשורת מקרבת ומתוך רצון כנה להיות תרומה עבורו. הדרך היחידה לעשות עסקים בעולם החדש היא מתוך גישה של ערבות הדדית ובאנרגיה מזמינה של נתינה.

חברים, זה הזמן שלנו לפסוע ביחד קדימה לעולם העסקים החדש. עולם שבו הכוח המניע העצמתי ביותר הוא השאיפה להיות תרומה. עולם של ראיה רחבה שקושרת את טובת האחד בטובתו של האחר. עולם אדיב, נדיב ומודע. 

תודה שקראת אשמח מאוד לשמוע מה דעתך ♥

ניתן להשאיר תגובה מתחת לפוסט באופן ישיר דרך פרופיל פייסבוק או באמצעות המייל. מה שיותר נוח לך 🙂

 

שמחה שקראתם מוזמנים להגיב

תגובות פייסבוק